Avatar billede dkz-muffe Nybegynder
16. juni 2008 - 20:58 Der er 5 kommentarer

er denne bærbar god til prisen??

hej er denne bærbar god til den pris

Model    AMILO Pa 2548-16P
Processor    1,80 GHz AMD Turion64 X2 TL-56
Hukommelse    3072MB DDR2 (1x2048MB + 1x1024MB)
Harddisk    320GB 5400Rpm
Skærmstørrelse    15.4” TFT WXGA, BrilliantView
Opløsning    1280x800 pixel
Grafik    nVIDIA GeForce Go 8400M G med 128MB dedikeret grafik og op til 767MB TurboCache
Drev    Multi-format DVD brænder (Double Layer)
Trådløst netværk    Ja 54Mbit
Netværk    10/100Mbit / 56K modem
Porte    3 x USB2.0 / 1 x DVI-I / ExpressCard (34/54mm)
Kortlæser    4i1 SD/MS/MMC/MSPRO
Webcam    JA 1,3Mpx autofocus,
Styresystem    Windows Vista Home Premium
Programmer    Norman Virus Control (3 år) / Microsoft Works 8.x + Office Home&Student Trial (60 dage) / Nero 7 Essentials / Adobe Acrobat Reader
Vægt    2,9 kg
Mål (BxDxH)    36,0 x 27,2 x 3,8 cm
Batteri    6 Cells

prisen er 5000 kr

link der her http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/Baerbare-computere/0-5.000/?sorter=pris&side=0&antal=18
Avatar billede gulkings Nybegynder
17. juni 2008 - 13:12 #1
Hej, hvad skal du bruge maskinen til? Spil, og hvilke, Office eller hur?
Umiddelbart er maskinen ok, dog er grafikken ikke vildt og blodig.
Har personligt ikke så gode erfaringer med FS bærbare, men andre vil sikkert sige de er ok.
Avatar billede dkz-muffe Nybegynder
17. juni 2008 - 14:08 #2
okaii jeg sakl bruge den til efterskole altså lektier og msn osv.

men hvis du har en bærbar til under 5000kr som ikke behøves af handles over internet så må du gerne lige skrev fx link.. eller butik navn..

har haft nogle problemer med en forhandler over net med min computer for lidt tid siden så vil gerne undgå det.
Avatar billede gulkings Nybegynder
17. juni 2008 - 14:24 #3
prøv kig på edbpriser.dk og sæt 5000 ind som max beløb. størstedelen af de forhandleere du finder der, er ok. Hvis du er i tvivl, så tjek forhandlerens anmeldelser derinde også - eller spørg her ;)
Den du har fundet ved wupti er også ok til dit behov, og wupti kan du roligt handle med.
Avatar billede gulkings Nybegynder
17. juni 2008 - 15:04 #4
Og BTW - du har 2 tråde åbnet...
Avatar billede dkz-muffe Nybegynder
17. juni 2008 - 16:28 #5
okaii vil lige kigge lidt.. ved godt det 2 forskellige bærbar