Avatar billede sly-boogy Nybegynder
16. juni 2008 - 16:59 Der er 5 kommentarer

Hvorfor kan jeg ikke få mit internet til at virke?

hej jeg har købt en brugt bærbar (acer aspire 3000) og jeg har formateret den, og efter jeg har formateret den kan den ikke komme på nettet den kunne før, men den kan ikke nu(altså jeg sætter internet kablet i ) og den kan ikke oprette forbindelse....

jeg ved ikke hvorfor men jeg kan heller ikke søge trådløs internet der er ikke det sted med fin trådløs netværk, nogle der kan hjælpe mig
Avatar billede peet-49 Novice
16. juni 2008 - 17:01 #1
Du skal have driverne(www.acer.com) indstalleret.
Avatar billede ejldk Nybegynder
16. juni 2008 - 17:03 #2
Du har nok ikke installeret drivere til netkortet.
Hent dem her:
http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_3000.html
Avatar billede sly-boogy Nybegynder
16. juni 2008 - 17:07 #3
hvilken en af dem skal jeg hente . hvad skal jeg vælge for at vælge driver til netkortet
Avatar billede sly-boogy Nybegynder
16. juni 2008 - 17:09 #4
hvilken en af dem skal jeg hente . hvad skal jeg vælge for at vælge driver til netkortet
Avatar billede osigaard Nybegynder
16. juni 2008 - 23:57 #5
Her er et index over de drivere der er i mappen Drivere. til Windowa XP for Acer Aspire 3000 :

802bg.zip    : Broadcom Wireless LAN B+G Driver 3.100.46. (Trådløs netkort)
acerem.zip    : Acer eManager  1.0.27.40
acergrid.zip    : Acer GridVista  2.23.0304
audio.zip    : Realtek AC97 Audio Driver 5.10.00.5790      (Lydkort)
cpu.zip        : AMD CPU Driver 1.10
ezdock.zip    : Easydock Modem Driver 2.1.47
lan.zip        : SIS 900 PCI LAN Driver 2.0.1039.1180        (Netkort)
launchm.zip    : Launch Manager 1.03.0e
modem.zip    : Agree Modem Driver 2.1.47                  (Modem)
touchpad.zip    : TouchPad Driver 7.12.3                      (TouchPad/Mus)
vga.zip        : SIS Graphic Driver 6.14.10.3654            (Grafikkort)

Hent alle drivere og Installer dem, så vil din Acer blive, som den var da den kom fra fabrikken, forudsat at du kører Windows XP
Kører du Windows Vista, skal du hente de drivere der ligger i mappen Vista.
kan hentes her: ftp://ftp.work.acer-euro.com/notebook/aspire_3000/