Avatar billede allison Nybegynder
16. juni 2008 - 13:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

NAS - Søger IDE/ATA boks

Hejsa
Jeg vil have mig en netværkshdd, har set på en QNap Ts201, og den køber jeg men jeg mangler en til ata diske, har 2 stk liggende som jeg gerne vil have i netværk, nogen der kender til en relativ billig løsning? skal helst være på netværk, og ikke kun usb til computer, da jeg gerne vil have så lidt i computeren som muligt
Avatar billede peque Nybegynder
16. juni 2008 - 13:45 #1
Tja - Har set at Aldi havde nogle gange nogle tilbuds på boxe til både SATA/ATA diske til en 200kr og op ( uden diske) og har da selv købt mine 2 diske derigennem! Men har ikke set dem længe.
Avatar billede allison Nybegynder
16. juni 2008 - 14:00 #2
hmm...
Avatar billede allison Nybegynder
16. juni 2008 - 16:20 #3
hvad hedder dine bokse?
Avatar billede allison Nybegynder
20. juli 2008 - 19:58 #4
nå fandt en brugt på qxl...