Avatar billede gic2k3 Nybegynder
15. juni 2008 - 11:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Zepto CL51 - Znote 4200

Hejsa

Har købt en billig Zepto bærbar som bare lige skal formateres så den er klar igen...
Jeg har fået XP som hører til bærbar med, men de kunne ikke finde driver cd'en..
Det regnede jeg så med ikke gjorde noget for jeg kunne jo bare hente den på Zepto's hjemmeside..
Men bag på den bærbare ser jeg kun model Nr. CL51...
Og det er der intet som hedder på deres FTP...
Har googlet lidt og kan det passe at min model er den samme som en ZNOTE 4200...
Har ihvertfald hentet driverne til denne model men kan ikke Skærmkort og andre ting til at fungere, så måske det ikke var den..He HE..
Kan heller ikke se hvilket trådløst Lan jeg skal vælge på deres ftp site...
Håber i kan hjælpe en halv bærbar ejer..
Avatar billede haverslev Novice
15. juni 2008 - 13:44 #1
Det er en 4200, men du skal istallere chipsettet som det første og derefter de andre
Hent med fordel den der hedder "driver bundle"
ftp://ftp.zepto.dk/Notebooks/Discontinued_Models/Znote4200/Drivers/XP/
Avatar billede gic2k3 Nybegynder
15. juni 2008 - 22:32 #2
Tak for hjælpen Haverslev, det prøver jeg med det samme..