Avatar billede kylefischer Nybegynder
15. juni 2008 - 01:59 Der er 8 kommentarer

Maxtor Harddisk

Jeg har lige købt en harddisk, men den virker ikke.
Håber at i kan hjælpe mig,den kan ellers tændes men den vil (ikke) starte! Kan den repareres ?
Avatar billede Jensen DK Novice
15. juni 2008 - 06:40 #1
Har du været i diskhåntering og formateret hardisken? og ellers må du godt uddybe problemet tydligere.
Avatar billede kylefischer Nybegynder
15. juni 2008 - 12:46 #2
Hvordan ? :-)
( Diskhåndtering og formaterethardisken )
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. juni 2008 - 13:18 #3
intern/ekstern?
Avatar billede Jensen DK Novice
15. juni 2008 - 14:09 #4
Du kan ikke bare sætte en ny harddisk i og så tgro at den virker, du skal først i start , kontroldpanel,administation,så computeradministation,diskhåndtering,så kan du h klikke på din nye disk og vælge formatering når det er overstået og disken har fået et drev bogstav er den klar til brug.
Avatar billede kylefischer Nybegynder
15. juni 2008 - 15:39 #5
Ekstern...
Avatar billede martin_moth Mester
15. juni 2008 - 18:22 #6
Der ligger muligvis software på disken (f.eks. backup-software der følger med disken) - det forsvinder når du formatere.
Avatar billede Morten Novice
28. juni 2008 - 21:57 #7
jeg har også en maxtor og den gir mig ikke andet end problemer SKROT DET SKIDT!!! jeg kan ikke finde min harddisk efter en formation og jeg skal instalere windows med en speciel windows xp cd jeg har lavet med en bestemt instalation til maxtor harddisken -.- det er BØVL!
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juni 2008 - 23:17 #8
heroes - det var dog en latterlig kommentar!

kylefischer - Har du været i diskhåndterin og og tildele et drevbogstav?