Avatar billede laje3 Nybegynder
14. juni 2008 - 16:09 Der er 3 kommentarer

Synkronisering med ekstern harddisk

Hej,

Jeg har to konkrete, forskellige spørgsmål:

1)
Jeg har en bærbar arbejds PC og en privat ekstern HD. På min arbejds bærbare PC har jeg en folder kaldet "private dokumenter". Jeg vil gerne synkronisere dem med en ekstern harddisk UDEN at skulle installere et program på den Bærbare.
Fint hvis der var eks. nogete executable på den eksterne harddisk. Foretrækker reel synkronisering fremfor bare at kunne kopiere filerne fysisk!

2)
Problem nr. 2 er næssten det samme.
Har en Fotofolder på den stationære PC. Den folder vil jeg gerne have synkroniseret med den eksterne harddisk - ikke som back up. Fint om man har et program som kan installeres og så bare dobbelt klikke på et ikon, hvor det så bare kører!

Tak for ekspert hjælpen!

Mvh
Laje
Avatar billede justrace Novice
14. juni 2008 - 17:57 #1
XP har da en ok backup til det.
Avatar billede casparsen Nybegynder
17. juni 2008 - 15:48 #2
eller hvad med microsofts synctoy

bruger det selv.

skal godtnok installeres men er nemt at bruge
Avatar billede laje3 Nybegynder
17. juni 2008 - 16:12 #3
Anvender selv Synctoy, og det fungerer perfekt. Anvendte faktisk det til problem nr. 2. Det er problem nummer 1 som i virkeligheden er den største udfordring. En lille executable f.eks. noget i java, som i bund og grund kan det samme som Synctoy.