Avatar billede jensmj Nybegynder
21. juni 2001 - 11:25 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Database

Hjalp...

Er der nogle der kan give mig et link til hvor jeg kan dl database script.

/ Jens
21. juni 2001 - 11:26 #1
Avatar billede no_doubt Nybegynder
21. juni 2001 - 11:27 #2
Det ser fandme lusket ud det her.
Avatar billede darkhero Nybegynder
21. juni 2001 - 11:33 #3
hmmm... ja (som \'Hvad snakker du om\' ville sige: \"Det gik pænt stærks hva\'\")
21. juni 2001 - 11:34 #4
Kan du finde det --> jensmj ?

http://www.viewsource.dk/aspcat.asp?ident=2

Avatar billede nuno Nybegynder
21. juni 2001 - 11:38 #5
Oprettelsesdato 2001-06-20 14:34:18
Point ved oprettelse 300
Point opsparet (1 dage * 5 point) 5
Point tjent 100
Point brugt 0
Point ude 405
Banner Point 0
I alt

= profil for gatez2000 => han mangler hurtige points....

Oprettelsesdato 2001-06-21 11:19:57  = opr. dato for jensmj.....

det ser nu ganske suspekt ud - deri kan man vist ikke være uenig med no_doubt!!

/nuno
Avatar billede jensmj Nybegynder
21. juni 2001 - 11:46 #6
Hej Igen...

Hvor skriver i alt muligt her... Jeg trode man fik svar p[ sporgsmaal og ikke alt muligt andet.

Men tak Gatez 2000 jeg har fundet et script nu. Jeg skriver hvis jeg for problemer ofor det gor jeg jo nok. Jeg kender ikke noget til asp.

Men jeg haber det er nemt

Mvh Jens
21. juni 2001 - 11:48 #7
--> jensmj

Okay.
21. juni 2001 - 11:51 #8
--> Til dem som keder sig...

I må da meget undskylde jeg svare på hans spørgsmål.
Avatar billede tommyf Nybegynder
21. juni 2001 - 11:55 #9
Avatar billede tommyf Nybegynder
21. juni 2001 - 11:56 #10
Hvad er et \"database script\" overhovedet?
Avatar billede nuno Nybegynder
21. juni 2001 - 12:06 #11
tsk tsk tsk
--
Kommentar fra gatez2000
21/06 2001 11:34:33    Kan du finde det --> jensmj ?

http://www.viewsource.dk/aspcat.asp?ident=2
--

hvorfor spørger du om det gatez2000?

han havde jo allerede accepteret på det tidspunkt....
--
Endvidere

jensmj (eller skulle man skrive gatez2000 her også?)>
Kommentar fra jensmj
21/06 2001 11:46:03    Hej Igen...

Hvor skriver i alt muligt her... Jeg trode man fik svar p[ sporgsmaal og ikke alt muligt andet.

Men tak Gatez 2000 jeg har fundet et script nu
--
hvis du først havde fundet det på daværende tidspunkt (laaaang tid efter du havde accepteret) - hvorfor så ikke vente med at acceptere til da?

/nuno

Avatar billede gatez Nybegynder
21. juni 2001 - 12:41 #12
Okay jeg fortæller det som det er.

Jeg startet med at lave en konto der hed: gatez
Det brugte jeg og jeg er glad for at være her på Eksperten.dk  men for nogle dage siden virkede den ikke mere jeg kunne ikke logge ind.
Så lavet jeg bruger Gatez2000 uden snyd.
Det gik også godt... Lige indtil jeg en dag skulle poste et nyt spørgsmål og ikke havde nok point og ikke tid til at få dem lovligt.
Så en af mine venner \"Jens\" som er hjemme hos mig lavet en bruger her og hjælp mig med et nemt spørgsmål... Så Jens er ikke mig men min ven.

Sorry fordi vi snød lidt... Nu virker min bruger Gatez igen og jeg har sendt en undskyldning til Eksperten.dk

Er det okay ?

Med Venlig Hilsen
Gatez@yepss.dk
Avatar billede tommyf Nybegynder
21. juni 2001 - 13:03 #13
Den 20/6 logged du ind og oprettede et spørgsmål med Gatez, den 20/6 loggede du ind og oprettede3 et spørgsmål med Gatez2000 - altså kunne du GODT logge ind med begge brugere samme dag.
Avatar billede gatez Nybegynder
21. juni 2001 - 13:20 #14
Ja det passer meget godt.

Men der var EN DAG hvor jeg havde problemmer med at logge ind med Gatez. Derfor lavde jeg Gatez2000 jeg har fundet fejlen:
Jeg kan ikke logge ind med gatez på adressen: www.eksperten.dk men jeg kan godt på http://195.184.125.74  jeg ved ikke hvorfor.
DERFOR lavde jeg en konto mere indtil jeg fandt fejlen.
Og jeg har IKKE lavet point til mig selv med nogle af disse 2 bruger.

Men er du administrator her tommyf ?
Avatar billede gatez Nybegynder
21. juni 2001 - 13:24 #15
Siden du går så højt op i det må du jo være Administrator... Så bare slet brugeren Gatez2000
Avatar billede tommyf Nybegynder
21. juni 2001 - 13:27 #16
Administrator... lyder godt, men desværre nej.
Men hvis du en dag ser to store fyre komme efter dig med navnene Andreas_admin og Admin tryk på trøjen, ja så er det dem der har adgang til den hellige database.
Avatar billede gatez Nybegynder
21. juni 2001 - 13:29 #17
Jamen så forstår jeg bare ikke hvorfor du gør då meget ud af det.  Jeg har jo sagt SORRY!
Avatar billede tommyf Nybegynder
21. juni 2001 - 13:32 #18
Du er nok ny på eksperten, for du vil hurtig opdage at alle går meget op i vores lille point-system (selv om det ikke er noget værd).
Avatar billede gatez Nybegynder
21. juni 2001 - 13:37 #19
Ja jeg er ny.

Jeg jeg vidste virklig ikke at det betyder så meget.

Jeg er glad for at bruge eksperten... Og jeg kender da mange andre der også bruger.

Jeg HAR sagt undsklyd men du prøver stadig at overbevise mig om jeg har lavet noget dumt.
Og ja det ved jeg jo godt jeg har så kan vi ikke bare glemme det ?

Avatar billede adagio Nybegynder
21. juni 2001 - 14:21 #20
Synes du ikke selv det virker lidt (meget) underligt at du ikke kan logge ind på gatez lige efter du har brugt de sidste point, samme dag opretter du gatez2000 som hurtigt tjener 100 point og allerede efter EN dag har 0 point på kontoen...
Avatar billede gatez Nybegynder
21. juni 2001 - 14:23 #21
Jo da men de 100 point fik jeg af en ven Jens.
Jeg giver dig ret i det er snyd... Men det gør jeg ikke igen...
Avatar billede adagio Nybegynder
21. juni 2001 - 14:37 #22
Men lige et, hvorfor var det så \"vigtigt\" at få de 100 point, da du (gatez2000) oprettede et spørgsmål til ca. 300 point og et par andre spørgsmål så du hurtigt endte på 0 point (igen)

At bruge 400 point på 1 dag virker meningsløst (med mindre at man har nok at tage af, som du ikke lige har)
Avatar billede gatez Nybegynder
21. juni 2001 - 14:40 #23
Jeg ved jo ikke lige hvor meget de point har i værdi...

Men nu sidder jeg og hjælper folk for at få point, så jeg selv kan få svar på mine spørgsmål...
Avatar billede adagio Nybegynder
21. juni 2001 - 14:48 #24
pointene har den værdi at du kan få svar for dem, men lad os nu lægge det til side og håbe på at du holder stien ren, jeg har selv ikke været her så langt tid, men det lyder som at det ikke er så ofte at folk får \"a second chance\".
Avatar billede jakoba Nybegynder
21. juni 2001 - 19:58 #25
adg > Næe, straffen er såmænd ikke så slem.
Det der sker er at sine bruger(e) bliver slettet.
men der er intet til hinder for at man derefter opretter en ny bruger og (meget gerne) benytter den bruger efter reglerne.

Der er så enkelte brugere der gør det igen og igen og igen. De kan godt blive ret berømte på det, og bliver så efterhånde heller ikke mødt med ret åbne arme når de bliver genkendt (fx ved at opføre sig præcis som sidst).

Personligt tror jeg ikke at gatez/gatez2000 er sådan en.

Derudover prøver de fleste at være rare herinde. Hvis gatez fx havde oprettet spørgsmål til 0-point med en bemærkning om (\"sorry jeg har ikke flere\") er jeg ret sikker på han havde fået svar de første 5-10 gange han gjorde det.

mvh JakobA
Avatar billede adagio Nybegynder
21. juni 2001 - 20:09 #26
enig, jeg vil da ikke have noget imod at hjælpe sådanne personer, sålænge det ikke sker hele tiden. Det jeg prøvede at pointe ud var såmen bare at han brugte sine point extremt hurtigt (til meget få spørgsmål). Ummidelbart tror jeg da heller ikke at gatez vil gøre det igen, men det vil tiden jo vise
Avatar billede gatez Nybegynder
21. juni 2001 - 20:24 #27
Okay tak alle sammen....

Jeg lover også at jeg ikke vil snyde igen... Sorry...

Men ville det ikke være smart hvis Eksperten.dk ville sælge point ?
Sådan at man kunne købe fx. 1000 point for 50-75 kr. ?

- Gatez
Avatar billede adagio Nybegynder
21. juni 2001 - 20:29 #28
Det ville selvfølgelig være fedt for adminerne, men når der skal penge på bordet tror jeg at de fleste smutter, men sådanne forslag kan stilles under kategorien: experten: forslag :)