Avatar billede jolund Nybegynder
12. juni 2008 - 09:16 Der er 5 kommentarer

XP prof og nokia oc suite

Efter at have installeret XP prof. kan jeg ikke opnå forbindelse til min Nokia e61 via PC suite.
Får fejlmeddelelsen Ny hardware fundet Nokia e61 phone parent - og derefter "hardware kan ikke installeres".
Jeg har opgraderet mibil-software, fjernet al virusbeskyttelse, afinstalleret og reonstalleret PC suite og cable connectivity, men det virker, som om noget i XP blokerer.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2008 - 20:56 #1
Hvad kørte du da før af styresystem?
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2008 - 20:56 #2
Og har du installeret fra bunden eller er dt en opgradering?
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2008 - 20:56 #3
dt = det
Avatar billede jolund Nybegynder
12. juni 2008 - 23:32 #4
Før havde jeg xp home ed. - Så vidt, jeg ved, blev Home afinstalleret og Prof. installeret fra bunden
Avatar billede jolund Nybegynder
03. juli 2008 - 15:58 #5
Problemet er vist løst - i hvert fald delvist: Jeg har anvendt bluetooth-forbindelsen i stedet for kabelforbindelsen og det virker..
Vi lukker således.