Avatar billede sorenzoo Juniormester
11. juni 2008 - 12:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Vejl udsalg på lagpris overføres til ordlinie

Har lavet et felt i lagpris der hedder vejl udsalg, og et på ordlinie med samme navn. Hvor overføres de andre oplysninger til ordlinierne? Den vil jeg jo gerne have med over så jeg kan bruge den lidt mere.? Hvordan med valuta...?
Tak.
Avatar billede alfalfadata Nybegynder
15. juni 2008 - 01:55 #1
På kartotek ordrelinie felt varenummer, skal der programmes en overførsel.

Samtidigt kan evt. omregning med valuta laves.

:-) Alfalfa
Avatar billede sorenzoo Juniormester
07. november 2013 - 20:17 #2
ja