Avatar billede renhofdk Nybegynder
11. juni 2008 - 10:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til timeseddel i Excel ?

Hejsa.

Jeg er ganske dårlig til at bruge Excel, men skal have lavet en timeseddel i
Excel alligevel.

Jeg har en gammel timeseddel liggende, som bare bliver kopieret, og printet
ud hele tiden, så jeg tænkte om en havde tid og lyst til at hjælpe mig?!

Filen ( som er scannet .jpg) sender jeg gerne, hvis en har tid og lyst til
at hjælpe.

Renè
Avatar billede supertekst Ekspert
11. juni 2008 - 10:56 #1
Du er velkommen til at sende den til: pb@supertekst-it.dk - så skal jeg se på den...
Avatar billede renhofdk Nybegynder
11. juni 2008 - 11:08 #2
Hejsa.

Den er sendt til dig, så håber jeg det er noget der kan lade sig gøre, for mig er det åben hjertekirugi.

Tak indtil videre
Avatar billede supertekst Ekspert
11. juni 2008 - 11:11 #3
Ok - afventer

(PS: Når du er opgavestiller - så anvend "Kommentar" - "Svar" anvendes af de, der sender et løsningsforslag)
Avatar billede supertekst Ekspert
11. juni 2008 - 15:19 #4
Timeseddel (omfattende en uge) opbygget som ren tekst i et excelark - ingen funktioner eller makro. Er andre interesseret kan den rekvireres - mail-adr. iflg.  tidligere indlæg.
Avatar billede sv1sson Nybegynder
15. juni 2008 - 00:16 #5
hvilke funktioner vil du gerne have bygget ind i timeseddelen? Hvad skal f.eks sammentælles? Skal tillægsbeløbene kunne ændres? osv....
Skriv en lille ønskeseddel.