Avatar billede jpveis Nybegynder
10. juni 2008 - 19:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

sort skærm efter velkomst i vista

jeg hra en ven der har en pc som jeg har installeret vista på for 12 uger siden, og den har kørt fint .men nu er den begynt på at når man starter den op, og man  kommer til der hvor der står,  velkommen til vista vent et øjeblik går skærmen i sort og man kan kun se musen håber i har en ide
Avatar billede j3ppah Novice
11. juni 2008 - 09:36 #1
hvis han har 2 partentioner kan du bare installere vista igen på den anden partention boote fra den, slette den gamle...
eller kan du prøve at kører vista repair tool... (ligger på vista cd'en)...
Avatar billede j3ppah Novice
11. juni 2008 - 09:38 #2
hov... prøv lige... når du kommer ind og kun kan se musen.. kan du så trykke alt + ctrl + del ???.. og få task manageren frem ?? (joblisten)...

Hvis du kan så prøv at afslutte process explorer.exe..

derefter trykker du på new task og skriver "explorer.exe"  uden ""

skriv lige når du har testet.
Avatar billede jpveis Nybegynder
12. juni 2008 - 14:40 #3
han har formateret den nu :o(
så vi får ikke svar på det ellers tak for det
Avatar billede j3ppah Novice
12. juni 2008 - 14:53 #4
det var så lidt... du skal lige huske at lukke spørgsmålet...
Avatar billede jpveis Nybegynder
22. juni 2008 - 17:28 #5
lukket
Avatar billede jpveis Nybegynder
31. august 2011 - 15:51 #6
luk