Avatar billede milandt Nybegynder
10. juni 2008 - 10:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Designopgave - website

Til et nyt projekt leder min partner og jeg efter en webdesigner der kan designe et website samt logo for mig.

Der er selvfølgelig mange ting du får brug for at vide for overhoved at kunne tage stilling til opgaven, og der skal nok blive mulighed for at blive briefet ordentligt på opgaven. Du kommer til at tage udgangspunkt i en wireframe/prototype af websitet samt al den information du kan hive ud af os. Vi er ikke vant til at "købe design", så det bliver langt hen af vejen dig der stiller spørgsmålene for at kunne gennemskue hvad det i virkeligheden er vi går efter og er interesserede i.

Det der umiddelbart lægges vægt på er brugervenlighed, overskuelighed samt et professionelt look og finish.

I første omgang vil vi forsøge at finde 2-3 personer der får lov at pitche på opgaven (imod betaling selvfølgelig), hvorfra vi evt. går videre med det der ser mest lovende ud.

Du kan skrive til mig på dennis@milandt.dk med følgende:
- eksempler på tidligere designs du har lavet, inkl. et par ord om overvejelserne bag
- din timepris
- din pris for et pitch

Umiddelbart vil jeg mene at der er en uges arbejde i det, men det må være op til dig at vurdere når du har hørt mere om opgaven.

Vi ønsker designet leveret i PSD format, og har selv kompetencer til at få det sliced og udviklet frontend - det er altså udelukkende designet vi skal købe.

Jeg vil ikke gå i dybe detaljer med hvad projektet går ud på her, det kan vi evt. tage over en kop kaffe på en café. Hvis der er nogle overordnede ting du har brug for at vide, så spørg her i tråden eller send en mail til ovenstående adresse.

Mvh
Dennis Milandt
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2008 - 15:48 #1
Der sendes en mail, så snart jeg er kommet hjem fra arbejde

Med venlig hilsen
Thomas Michaelsen
Mail: admin@u-man.dk
Web: www.u-man.dk
Tlf: +45 29 86 92 24
Avatar billede Himbear Nybegynder
11. juni 2008 - 00:11 #2
Jeg sender en mail med det samme.

Med venlig hilsen
Tino Cordes
www.tinocordes.dk
Avatar billede milandt Nybegynder
11. juni 2008 - 23:10 #3
De der har sendt en mail har fået svar, og nogen har fået yderligere info og er blevet bedt om at lave et pitch.

Jeg vil gerne holde tråden åben lidt endnu, og andre skal være velkommen til at skrive til mig hvis de er interesseret i opgaven.

Mvh
Dennis Milandt

Ps. Thomas, jeg modtog aldrig nogen mail fra dig(?)
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2008 - 12:20 #4
Hej Dennis.

Jeg prøver lige sende mailen igen så. Kunne heller ikke forstå hvorfor jeg ikke fik nogen tilbagemelding ;)

Med venlig hilsen
Thomas Michaelsen
Mail: admin@u-man.dk
Web: www.u-man.dk
Tlf: +45 29 86 92 24
Avatar billede milandt Nybegynder
18. juni 2008 - 14:06 #5
Tak for svar dem der har skrevet. Jeg har noget at arbejde videre med, så der er ikke behov for yderligere designoplæg.

Hvis du alligevel gerne vil byde ind, så er du velkommen til at udarbejde et gratis pitch (skriv for mere info), som du i så fald vil skulle kunne levere inden udgangen af denne uge.
Avatar billede janekirk Nybegynder
27. juli 2008 - 20:32 #6
Hej Dennis, hvis tråden da stadig er åben, så vi kunne lave et fedt hjemmeside design.

Vi charger 125 DKK i timen.

Venligst

Jane - www.lazymask.dk
Avatar billede milandt Nybegynder
28. juli 2008 - 09:07 #7
Hej Jane,

Beklager - vi har fundet en designer vi er gået videre med.