Avatar billede mandark Nybegynder
21. juni 2001 - 08:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problem med TV-out

Jeg har købt et nyt grafik kort med TV-out på.
Men jeg kan ikke finde ud af at bruge det. Skal man bruge et program eller lignende. Jeg har kabel og prøvet at sætte det til fjernsynet men der sker ingen ting.

PS: Hjælp mig
Avatar billede vest Nybegynder
21. juni 2001 - 08:57 #1
Ja det tror jeg du skal for det skal jeg ved mit eget grafikkort som er et ASUS V6800. Der fulgte driver og programmer med som først skulle indstalleres. Derefter gik jeg ind i programmet som er beregnet til at styre grafikkortet med og valgte indstillinger for TV-out. Herefter klikkede jeg på en knap for at se det på fjernsynet og vupti frem kommer billedet.
Avatar billede mandark Nybegynder
21. juni 2001 - 09:20 #2
Jeg har ingen driver cd så jeg mangler programmer til tv-out.
Avatar billede vest Nybegynder
21. juni 2001 - 09:25 #3
Hvad er det for et grafik kort som du har.

Jeg vil tro at du kan finde det på frabrikantens hjemmeside.
Avatar billede mandark Nybegynder
21. juni 2001 - 09:42 #4
Jeg har et Geforce 2 MX
Avatar billede vest Nybegynder
21. juni 2001 - 10:12 #5
Nu kender jeg ikke vild meget til grafik kort, men jeg kan se der er flere fabrikanter der kalder deres grafik kort GeForce 2 MX. Hvem er producenten af dit kort?
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
21. juni 2001 - 10:23 #6
En speciel software er ikke nødvendig. Jeg har fx. et TNT2 kort jeg ikke kunne få til at virke, men da jeg opdaterede driveren med Nvidia\' D3 virkede det. Inde i dit grafikkorts avancerede indstillinger, skald er være noget der hedder \"output device\" - der kan du vælge dit tv.