Avatar billede peter_e99 Nybegynder
08. juni 2008 - 21:12 Der er 1 løsning

Airport Express

Hej,

Jeg har en Airport Express, som jeg tidligere har forbundet til min 3Com router. Det har virket helt fint, og jeg har udelukkende brugt den til AirTunes og min printer.

Dette stoppede imidlertid med at virke her for et par dage siden - aner ikke hvorfor. Nu kan jeg kun oprette forbindelse til enheden, men ikke få den til at forlænge mit 3COM netværk. Det er super irriterende, for nu skal jeg enten vælge at være på internettet eller at høre musik. Kan ikke begge dele.

Følger bare den opsætning der er i routeren, og når de så skriver, at den opdaterer sig og vil genstarte, opretter den aldrig forbindelse igen. Så skal jeg resette Airporten, og starte forfra. Jeg kan som sagt godt få forbindelse til den til at starte med, men så snart jeg forsøger at lave den i forlængelse af mit netværk stopper den med at virke.

Er der nogen, der har oplevet noget lignende eller har et bud på, hvor det går galt?

Thanks :-)
Avatar billede peter_e99 Nybegynder
26. september 2008 - 10:54 #1
Nå, lukker den her igen!