Avatar billede holm4700 Nybegynder
07. juni 2008 - 12:43 Der er 1 kommentar

Driver vil ikke installeres til Audigy 2

Hej

Jeg har fået et nyt Creative Audigy 2 SE ind af døren. Jeg har købt det som "bulk" og der følger ikke en cd med.

Da jeg starter op finder Vista (64bit) en driver uden problemer. Lydudangen virker fint. Dog ikke "Mic".
Jeg vil selvfølgelig godt have den fulde software og går ind på Creative's hjemmeside. Jeg henter den nyeste, og får denne meddelelse når jeg vil installere det:

"Setup is unable to detect a supported product on your computer. Please insure that your product is properly installed before running this setup program"

(Jeg har fjernet driverne til onboard lydkortet jeg kørte med før)

Hvad gør jeg galt?

Tak
Avatar billede zesus Praktikant
07. juni 2008 - 20:44 #1
Gjorde det samme ved mit, men har xp og det virker