Avatar billede lyskjaer Nybegynder
06. juni 2008 - 17:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opfindere søges til hjælp mod betaling

Jeg har en rigtig god ide til en maskine, jeg vil prøve og have en prototype bygget, og jeg leder efter tekniske folk der kan bygge prototyper.

Selvfølgelig mod betaling!

Hvor finder jeg kompetente folk som kan bygge maskiner?
Maskinen skal fungere lidt som en robot hvor den skal lave nogle få simple opgaver, og gerne hurtigere end et menneske.

Maskinen skal være en del af restaurations branchen, og skal hjælpe til i det travle køkken, hvor den skal fungere som en ekstra kok.

Håber nogen kender nogen, som ved hvad der kan lade sig gøre.

Jeg har ingen tekniske tegninger, det søger jeg også nogen der kan hjælpe med.
Jeg har bare forfærdeligt mange skitser liggende foran mig på mit bord.
Avatar billede olebole Juniormester
06. juni 2008 - 17:31 #1
<ole>

Det er bl.a. det, vi har Teknologisk Institut til. Tjek dem - de har rådgivnings tjenester til at hjælpe med lige netop den slags

/mvh
</bole>
Avatar billede lyskjaer Nybegynder
06. juni 2008 - 19:44 #2
Jeg havde mere håbet på entusiaster der kunne hjælpe mig.
Altså private som har arbejdet med egne opfindelser i nogle år, som kunne give en hånd med.
Men mange tak, sidder og søger rundt på deres side lige nu.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
09. juni 2008 - 09:23 #3
Dansk Forening til Fremme af Opfindelser: http://dansk-opfinderforening.dk/
Avatar billede lyskjaer Nybegynder
09. juni 2008 - 09:42 #4
Det var lige sådan et link jeg manglede.
Mange tak Til Tony.

Bare smid et svar. Så er der point ved kasse et.

ps: Er der andre gode link modtages de med kys hånd
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
09. juni 2008 - 10:32 #5
:-)