Avatar billede divxx Nybegynder
06. juni 2008 - 16:26 Der er 13 kommentarer

Spil virker ikke

Hej.

Har lige så lige installeret Need for speed Pro Street. Problemmet er at hver gang jeg prøver, at gå ind i spillet, kommer der sort skærm som om den er på vej, men istedet går den ud af det og melder fejlrapport. Det samme sker med mit NHL, som jeg også installerede for ikke så længe siden.

Nogle der ved hvad fejlen kunne være?
06. juni 2008 - 16:46 #1
... har du korrekte driver(s) til din hardware ?

PS: Lidt mere info - tak...
WIN98, WIN2000, XP, Vista ?
Opdateret ?
Avatar billede divxx Nybegynder
06. juni 2008 - 17:54 #2
Jeg har XP.

Har tjekket efter driver opdateringer, men jeg har vidst de nyeste.

Ved ikke om der andet info som er relevant?
06. juni 2008 - 18:26 #3
Øvrige specifikationer på PC'en ?
HAR det virket ?
Avatar billede divxx Nybegynder
06. juni 2008 - 19:37 #4
Nej det har ikke virket.

1 GB ram

2.0 Ghz Intel Pentium m CPU

Geforce 6800 256 MB grafikkort

200 GB hardisk
06. juni 2008 - 20:09 #5
... nu kender jeg ikke lige det spil (og faktisk ikke intersseret i det) såååå...

HAR du korrekte driver til din Grafikkort ?
http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us (Vælg OPTION 2 og følg guiden)
Avatar billede divxx Nybegynder
06. juni 2008 - 20:27 #6
Den skriver at den ikke kunne scanne efter driver til mit hardware. Men at jeg så skulle bruge manual option. Men der kan man da ikke finde driver til min grafikkort synes jeg.
06. juni 2008 - 22:29 #7
http://www.nvidia.com/object/winxp_175.16_whql.html
Kig ved [Products supported] ...
Avatar billede divxx Nybegynder
06. juni 2008 - 23:56 #8
under products supported står mit grafikkort.

Men når jeg så har downloadet det, og installeret det, kommer denne meddelse:

NVIDIA installation kunne ikke lokalisere nogle drivere som er kompatibel med dit aktuelle hardware. Installationen vil nu lukke.
07. juni 2008 - 12:23 #9
... Enhedshåndteringen - find [Grafikkort] - Fjern - Genstart ...

Registreringsdatabase oprydning kan anbefales ->
RegCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm (Specielt punktet [Register]...)
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller NEJ til den.

Derefter [06/06-2008 22:29:56] ...
Avatar billede divxx Nybegynder
08. juni 2008 - 12:08 #10
Har lige prøvet det, men får stadig fejlen, når jeg prøver at installere den nye driver.
08. juni 2008 - 12:54 #11
... Hmmm... er du sikker på at det er et [Geforce 6800 256 MB grafikkort] ?
Specielt når http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us ikke kunne scanne efter driver ...
Avatar billede divxx Nybegynder
08. juni 2008 - 19:56 #12
Det er et Geforce GO 256 MB (til bærbar)
08. juni 2008 - 20:37 #13
...Hmmm... kender det ikke lige her og nu *S*
Slå op på bærbar leverandørens hjemmeside for drivers dertil ?!?