Avatar billede jensost Nybegynder
05. juni 2008 - 08:28 Der er 6 kommentarer

Kan ikke åbne / gemme vedhæftede filer i Outlook 2003

Når jeg forsøger at åbne en vedhæftet fil i Outlook ved at dobbeltklikke på filen eller forsøger at gemme filen, vises en fejlmeddelelse med indholdet: "Handlingen lykkedes ikke. Et objekt blev ikke fundet".
Avatar billede ptj_11 Forsker
07. juni 2008 - 01:42 #1
Hej Jensost

I et af dine officeprogrammer, gå i "hjælp" og i punktet "Find og ret fejl", og se, om ikke det kan afhjælpe dit problem.

Hilsen
Ptj_11
Avatar billede jensost Nybegynder
15. juni 2008 - 23:42 #2
Det har jeg prøvet - desværre uden success
Avatar billede tramm Nybegynder
17. juni 2008 - 11:18 #3
Det kan godt være et antivirus problem, prøv at deaktiver det mens du henter filen. Jeg har oplevet det en enkelt gang før
Avatar billede triaxtc Nybegynder
19. juni 2008 - 11:09 #4
Er netop begyndt at få en fejl, der lydern som den du beskriver: Word pg PDF filer får ændret deres størrelse til 4 kb og kan ikke gemmes/åbnes.
Kun mails sendt internt med vores Exchange server giver problemer. Bliver samme mail sendt via ekstern mail til samme modtager (Modtages i Outlook ligesom den interne mail)er der ikke problemer.
Kobles der op på Exchangeserveren via webmail er filen allerede mindsket til 4 kb.

Enkelte mails uden vedhæftede filer sendt internt kan desuden ankomme tomme til modtager helt uden tekst.

Problemet er opstået tirsdag, Exchange serveren er genstartet 2 gange.

/Thorkild
Avatar billede tramm Nybegynder
19. juni 2008 - 11:37 #5
Komisk nok skyldes problemet hos os at antivirussen ikke var slået til... Det er en symantec. antivirus fra = ingen hentning, antivirus til = fuld gaz.
Avatar billede triaxtc Nybegynder
19. juni 2008 - 11:47 #6
Hej, Tramm,

Som Præsten ville have sagt..... Antivirussens veje er uransaglige...

/Thorkild