Avatar billede mpk Nybegynder
04. juni 2008 - 17:40 Der er 1 løsning

Tilføje en polling thread i en HID driver

Hej

Jeg står med en opgave, hvor jeg har en eksisterende HID driver, som kan snakke med vores hardware. Kode eksemplet er lavet så når man klikker en knap på form1, så svarer hardware tilbage, og derefter opdateret formen.

Det jeg har brug for hjælp til, er at vi gerne vil have lavet en tread som står og scanner HID device'en hele tiden, så hardware kan sende date når den har lyst, og så vil formen opdatere fx en label eller et editbox med den modtagne værdi.

Der er tale om et project i Microsoft Visual Studio 2005 c++

Er der nogen som er frisk på at tilføje denne polling threat, og udskrive resultatet af InputPacketBuffer i en Label eller editbox på form1 ?

Da jeg ikke kan attache projected, vil jeg bede jer som er interesseret i at løse opgaven om at skrive en mail til mig : michael_priebe@hotmail.com så vil jeg sende projectet til jer.

Jeg tror egentlig at opgaven er overkommelig, problemet er blot at jeg ikke har erfaring med Microsoft Visual Studio 2005 C++, derfor tror jeg at det vil være hurtige at få en af jer guro'er til at fixe noget på nogle minutter frem for at jeg skal bruge flere dage på at prøve mig frem.

På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede mpk Nybegynder
12. juni 2008 - 19:36 #1
Et timer-objekt løste problemet