Avatar billede wiz182 Nybegynder
04. juni 2008 - 13:07 Der er 2 kommentarer

Kan ikke se server

Hej Alle

Vi har en ekstern harddisk der er koblet til netværket så vi kan bruge den som server.

Til at starte med kunne jeg sagtens se den på min computer via "Netværksteder" men nu er den forsvundet.

Jeg har prøvet en del måder at oprette en forbindelse til den ved at lave nyt drev osv. men det virker ikke.

Jeg kan sagtens gå ind på den ved at gå ind på den s interne ip "192.168.2.108" og lave ændringer i den.
Jeg har også prøvet at gendanne fabriksindstillingerne på den og det virker heller ikke.

Vi har en anden computer på netværket som sagtens kan se den i "Netværksteder" og gå ind på den.

Håber i har noge løsninger jeg kan afprøve.

MVH
Wiz182
Avatar billede kenp Novice
14. juni 2008 - 12:06 #1
Kontroller dine firewall indstillinger.
Avatar billede wiz182 Nybegynder
16. juni 2008 - 09:15 #2
De er slået fra så det kan ikke være dem der genere.