Avatar billede jamola Nybegynder
04. juni 2008 - 10:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Forskellig sortering på to "Microsoft SQL Server 2005"- servere

jeg har en Crystal Report-rapport, som ved kørsel af dem viser forskelligt resultat på to forskellige "Microsoft SQL Server 2005"- servere.
Rapporten viser en liste med navne sorteret efter navn. Rapporten sorterer korrekt mht Æ, Ø, Å og "Aa" på server 1, men forkert på server 2. På server 2 sorteres så fx navne med Ø sorteres som O.

Det er den samme rapportfil, som ligger på de to servere, og den trækker data fra samme database-view, som dog ligger på to forskellige db-servere. Det ser ud til at collation på de to db-servere er sat ens (SQL_Danish_Pref_CP1_CI_AS). Er der nogen som ved om denne fejl kan opstå på anden måde?
Avatar billede Spotgun Seniormester
04. juni 2008 - 11:22 #1
Er begge SQL servere patchet op med de samme servicepacks og opdateringer fra Microsoft?
Avatar billede jamola Nybegynder
18. december 2009 - 20:56 #2
Spørgsmål lukkes