Avatar billede fancy Mester
03. juni 2008 - 22:41 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Printe 2 sedler

Hej
jeg har lavet et¨faktura prg i php men hvordan for jeg printet 2 faktura hvorpå den står der " TIL KUNDE " og den anden " ORGINAL "
Avatar billede beddet Nybegynder
03. juni 2008 - 22:42 #1
Lidt mere info ville være rart
Avatar billede leif Seniormester
03. juni 2008 - 22:55 #2
Du generer en PDF med 2 sider hvor på den ene side står der "Til kunde" og på den anden "Original"

Men det er jo den originale som kunden skal have, du skal blot beholde en kopi, så det vil være mest rigtigt blot at skrive "KOPI" på side nr. 2
Avatar billede fancy Mester
04. juni 2008 - 18:39 #3
HMMM jo det med pdf har jeg ikke tænkt på, jeg har på nuværende tidspunkt 1 side dannet i php med udtræk fra min db den side er jo ok med det indhold der står på den og jeg godt finde ud af at printe den ud men der kommer så alt med både inhold men også de knappper jeg har, med tilbage til hoved menu osv.
vil det hjæpe hvis jeg lægger koden her
Avatar billede leif Seniormester
04. juni 2008 - 21:35 #4
Kig på fx. fpdf.org vedr. generering af PDF filer
Avatar billede fancy Mester
05. juni 2008 - 17:35 #5
Det ser rigtigt ud men jeg kan ikke få det til at virke jeg skal bare have en funktion der printer 2 faktura ud med forskellige hoved
Avatar billede leif Seniormester
05. juni 2008 - 17:48 #6
Enten hav en dynamisk variabel i adresselinien som skrives ud eller lave en PDF med 2 sider ?

http://fpdf.org/en/doc/addpage.htm
Avatar billede leif Seniormester
24. august 2008 - 18:11 #7
Kommet videre ?
Avatar billede fancy Mester
24. august 2008 - 22:41 #8
Jeps jeg har lavet et popup af skærmen det virker ok
smid et så kan jeg lukke..... tak for deltagelsen.
Avatar billede leif Seniormester
24. august 2008 - 22:57 #9
Svar.