Avatar billede wiz182 Nybegynder
03. juni 2008 - 11:35 Der er 2 kommentarer

Udskrivning på begge sider

Hej Alle

Vi har en HP Color LaserJet 3550
Den har førhen udskrevet på begge sider uden problemer men så en dag blev den skiftet til en anden computer på netværket hvor den pludselig så ikke kunne gøre det mere og da vi skiftede den tilbage igen kunne den stadig ikke.

Jeg har prøvet at slette ALT software+fjerne hardwaren fra computeren og installere det hele forfra igen.
Jeg sætter den så op til at udskrive på begge sider men den gør det ikke.
Jeg har prøvet at opdater software og det hjalp heller ikke.

Det er meningen at den skal skrive alle forsiderne først hvor man så tager stakken og sætter i den mmanuelle indførings bakke og trykker "OK" og så skulle den udskrive resten på den anden side.
Billedet om at man har valgt udskrivning på begge sider og indstruksionen på hvordan det gøres kommer op på skærmen som det skal.

Det er som om at printeren ikke laver det stop den skal hvor man skal ta det der er udskrevet og sætte i den manuelle indføring.
Den fortsætte bare med at tage papir fra de andre bakker og skriver videre uden et stop hvor man skal trykke "OK" for at den fortsætter.

Håber nogen af jer kan hjælpe.

MVH
Wiz182
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. juni 2008 - 12:03 #1
det lyder som om I bruger en forkert printerdriver
Avatar billede wiz182 Nybegynder
03. juni 2008 - 13:15 #2
Hmmm...
Vi har prøvet de forskellige til XP på CDen og vi har prøvet at finde en på HP's hjemmeside og afprøve den