Avatar billede flemming25 Nybegynder
02. juni 2008 - 09:22 Der er 1 kommentar

Erfa gruppe på nettet, forslag?

Jeg er medlem af en dejlig erfa gruppe, og vi overvejer at have et
samlingspunkt på nettet med profil, emailliste, kalender, fildeling,
artikler mm

kender kun groupcare, men jeg synes ikke der er en fornuftig profilmulighed, og så er det håbløst at logge med mindre at man er VIP.
Google groups kræver at der bruges Gmail :-( det skulle gerne virke så der kan sendes mails til hele gruppen på en gang

Har nogen en ide til et bedre alternativ?
Avatar billede linebille Nybegynder
02. juni 2008 - 09:32 #1
Hvis I selv har lidt erfaring med hjemmesider kunne I måske selv sætte det op i Joomla CMS og Community Builder. Det er gratis, men kræver selvfælgelig tiden til opsætning af siden.