Avatar billede jonasp84 Nybegynder
02. juni 2008 - 04:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

konkurrence i pc spil

Hej eksperter

Jeg overvejer lidt at lave en lille konkurrence i pc spil som f.eks CounterStrike: Source. Hvor der vil indgå præmier fra eks. Logitech.

Er der noget jeg skal være særlig opmærksom på når jeg gør dette? Er der et bestemt regelsæt jeg kan følge.

Skal siges at det vil koste noget at deltage, og præmierne er købt for mine egne penge.

Håber i kan hjælpe..
Avatar billede jeepet Nybegynder
06. juni 2008 - 13:58 #1
Er det lan eller er det på nettet. Er det cw osv. lidt mere detaljeret tak.
Avatar billede jonasp84 Nybegynder
08. juni 2008 - 15:11 #2
Hey

Det er via en hjemmeside og dens servere det vil foregå. det er hovedsagligt FFA servere men på et tidspunkt skal der også afholdes CW konkurrence.

De spiller i en måned og de 3 bedste ranks vinder.

Hvis du skal bruge mere info så sig bare til.
Avatar billede mash Mester
08. juni 2008 - 15:26 #3
der er mange regler, og du skal bruge HLTV hvor du optage alle kampe for at afsløre cheat, bug´s og andre former for unfair play.

lidt om regler(mr15 er nok de mest brugte regler):

http://www.heavenleague.com/ladder/rules.php?ladder_key=328
Avatar billede jonasp84 Nybegynder
08. juni 2008 - 15:46 #4
aha, men er det regler Valve forpligter en til at bruge? og er det et lovmessigt krav?

Skal nemlig helst ikke komme i klemme på nogen måde, mht loven og Skat..

Det er nemlig ikke kun CS:S, men også Battlefield, Call of Duty 4 osv
Avatar billede mash Mester
08. juni 2008 - 15:53 #5
tror at valve er ligeglade med hvordan du gør, men det med at man skal betale for at være med gør at det skal køre med se nummer og er regnskabs pligtigt til told og skat.