Avatar billede fekson Nybegynder
01. juni 2008 - 10:58 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvordan aktivere man Acrobat PDFmaker knap i Word i office 2007

Jeg har ved en fejl i oprettelse af et PDF dokument i word i office pakken 2007,kommet til at deaktivere Acrobat PDFmaker knappen.

Hvorledes får jeg den aktiveret igen?

De bedste hilsener
Avatar billede lx2ba Novice
01. juni 2008 - 20:04 #1
Installere og bruge tilføjelsesprogrammet Udgiv som PDF eller XPS fra Microsoft
Hvis du vil gemme eller eksportere en fil i PDF- eller XPS-format, skal du først installere tilføjelsesprogrammet Udgiv som PDF eller XPS for 2007 Microsoft Office systemet.

Gå til Microsoft Gem som PDF eller XPS - tilføjelsesprogram til 2007 Microsoft Office-programmer, og følg vejledningen på siden.
Når du har installeret tilføjelsesprogrammet Udgiv som PDF eller XPS, kan du eksportere filer i PDF- eller XPS-format. Du finder hyperlinks til yderligere oplysninger om fremgangsmåden i afsnittet Se også.
(Hjælp i Word 2007) Hilsen Birger
Avatar billede lx2ba Novice
01. juni 2008 - 20:09 #2
Office-knappen Den runde øverst i venstre hjørne) -> Gem som -> øjreklik på Udgiv som PDF-fil -> Føj til værktøjslinjen Hurtig adgang  Hilsen Birger
Avatar billede lx2ba Novice
01. juni 2008 - 20:10 #3
(Den runde...    og    øjreklik = højreklik
Avatar billede fekson Nybegynder
02. juni 2008 - 13:46 #4
Tak for svaret lx2ba
hermed point
Avatar billede lx2ba Novice
02. juni 2008 - 14:22 #5
Den har jeg godt nok ikke set før!
Du har selv lagt et svar og accepteret det, og dermed har du taget pointsene selv!
Hilsen
Birger
Avatar billede fekson Nybegynder
03. juni 2008 - 08:55 #6
Hej Birger

Desværre er jeg urutineret i eksperten, det var bestemt ikke min hensigt at snyde dig for point.
Hvordan kan jeg give dig point?

De bedste hilsener

Ib Oestergaard
Avatar billede lx2ba Novice
03. juni 2008 - 23:10 #7
Nej, jeg tænkte nok, at det var en "fiks" lille fejl! No hard feelings!  ;<D
Du opretteret spørgsmål til samme pointværdi, - lægger det her i samme "skuffe" (emne, og skriver som overskrift points til lx2ba,
så skal du bare se!
Hilsen
Birger
Avatar billede lx2ba Novice
03. juni 2008 - 23:11 #8
(emne =(emne) - det ER da utroligt hvad der sådan kan smutte!
Avatar billede fekson Nybegynder
04. juni 2008 - 08:39 #9
points til lx2ba

Hej Birger
Hermed dine point-:)

Hilsen
Ib
Avatar billede lx2ba Novice
04. juni 2008 - 15:09 #10
Nej det lader sig ikke gøre! Det er jo stadig det samme spørgsmål, som jo allerede ER besvaret (af dig). Det er nødvendigt at oprette et NYT spørgsmål med overskriften som du har i ovenstående kommentar.
Avatar billede vejmand Juniormester
05. juni 2008 - 11:33 #11
lx2ba >> Dine point er her: http://www.eksperten.dk/spm/833911
Avatar billede lx2ba Novice
05. juni 2008 - 16:19 #12
vejmand  >>
Tak skal du have!

fekson  >>
Tak for points!
Hilsen
Birger