Avatar billede jepzer Nybegynder
01. juni 2008 - 08:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP fil/version forsvundet

Hej Jeg er ved at skrive hovedopgave og har et stort problem. En fil med 3 timers arbejde er forsvundet. Når jeg prøver at rekonstruerer det i min hjerne er det foregået som følger.
1. jeg åbner en fil der hedder "opgave30" og arbejder ganske kort i den.
2. senere åbner jeg en fil med samme navn fra internettet
3. jeg bliver opmærksom på at jeg arbejder i to filer med samme navn og gemmer derfor den oprindelige under nyt navn "opgave31" og lukker den.
4. nu arbejder jeg i ca 3 timer på den fil jeg har hentet fra nettet og gemmer løbende med "Ctrl+S"
5. jeg lukker filen
6. da jeg igen vil åbne filen kan jeg ikke finde den.
7. Jeg søger på den i stifinder og finder den, men når jeg åbner den, åbnes i stedet "opgave31"!!!
8. Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde det forsvundne?

Jeg er helt på panikken!!!!!!!!!!

Bruger iøvrigt word 2007 på Vista
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2008 - 09:33 #1
http://www.helgec.dk/lost%20data.html under "FILEOPTION" skal du vælge OFFICE/WORD og disable alt andet
Avatar billede jepzer Nybegynder
01. juni 2008 - 09:45 #2
wow,  det lyder lidt teknisk for mig, men jeg prøver. indtil videre tak
Avatar billede jepzer Nybegynder
03. juni 2009 - 22:07 #3
hvordan tildeler jeg point for dette?
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2009 - 22:33 #4
Så vidt jeg kan se er jeg den eneste der har kommenteret og da jeg ikke samler point så snup dem selv
Virkede det ??
Avatar billede jepzer Nybegynder
04. juni 2009 - 06:53 #5
Yes, det virkede, 1000 tak