Avatar billede egzonrh Nybegynder
31. maj 2008 - 17:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Oploade billeder uden at miste kvalitet

Hey,

Min klasse vil oploade alle vores klassebilleder til en hjemmeside.
Vi har fundet en, som hedder www.photobucket.com. Den er kendt, men man mister kvalitet efter billedet er oploaded.

Kan nogen fortælle os en hjemmeside, hvor man ikke mister kvaliteten?

Det her er meget vigtigt for min klasse, at vi opbevarer vores billeder.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
31. maj 2008 - 18:36 #1
I googles picasa har du både originale billeder, og mindre udgaver - mig bekendt.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
31. maj 2008 - 18:42 #2
Jeg har lige googlet Google Picasa:

Oploader den program billeder til internettet? Det er på internettet jeg mener, at de skal opbevares.
Eller kan den?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
31. maj 2008 - 18:59 #3
Ja - du skal have en google konto. Men sørg for at få testet om den opfylder dine krav.
Avatar billede thov Forsker
31. maj 2008 - 20:06 #4
Der også Flickr http://www.flickr.com/
Avatar billede egzonrh Nybegynder
02. juni 2008 - 14:22 #5
Jeg må ikke rigtig downloade Google Picasa på min stor brors computer, så det vil glæde mig at i måske prøvede at downloade den og oploade en privat billede, der er blevet taget af en digital camera.

Med hensyn til www.flickr.com, så kunne det være en løsning, men jeg har ikke rigtig tid mere på skolen, da vi kun har eksamer tilbage. Kan i så også afprøve med en digital billede at oploade på den hjemmeside?

I er meget velkommen at give flere forslag.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
04. juni 2008 - 18:54 #6
Eller nej.
Photobucket er meget fint. Jeg troede at billederne mistede kvaliteten, men nogle af de billeder havde allerede dårlig kvalitet før jeg oploadede dem.

Tak for jeres indsats.

Svar