Avatar billede kalleballe Nybegynder
31. maj 2008 - 17:50 Der er 3 kommentarer

langsomt keyboard input med vista 64

Jeg har en bærbar med vista 64, 4 gb ram, 2,5 processor.

Mit problem er at tastaturet bliver meget sløvt, - så sløvt at jeg slet ikke kan skrive uden at få MANGE fejl.

Tastaturet virker perfekt under biosopsætningen (altså uden vista) og ved fejlsikret tilstand.

Computeren er helt ny!

PS et eksternt tastatur har samme problemer.

vh
KalleBalle
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2008 - 08:04 #1
nu skriver du ikke hvad tastaturet hedder og det ville alene være en stor hjælp til os der sidder og gætter på din fejl.

et eksempel

http://www.logitech.com/index.cfm/433/162&cl=dk,da

du skal derfor sikkert hente en driver til vista 64

m.v.h
Avatar billede kalleballe Nybegynder
02. juni 2008 - 08:28 #2
Hej, - tastaturet som er indbygget i min bærbare har ikke noget navn...
Grunden til at jeg skriver om at jeg også har brugt et eksternt tastatur er blot fordi jeg ville tjekke om fejlen både var der på det indbyggede tastatur og et eksternt, - for at udelukke en hardware fejl, - og fejlen er begge steder, - derfor mener jeg at det må være softwaren.

Mit eksterne tastatur er et logitech, - men jeg skal have mit indbyggede til at virker.

Alene mens jeg skriver dette har jeg vel rettet omkring 20 manglende anslag!

Mange venlige hilsner og tak for hjælp

KalleBalle
Avatar billede kalleballe Nybegynder
02. juni 2008 - 08:30 #3
Jeg har aldrig oplevet den slags fejl før, - men jeg har heller ikke haft en vista 64 maskine før....

Da fejlen ikke er i bios eller i fejlsikret tilstand så ville det sikkert virke fint hvis jeg blot skiftede styresystem, - men det er jo lidt surt når man har betalt for vista 64 og har en maskine som burde kunne køre systemet uden problemer.

vh

KalleBalle