Avatar billede pexus Nybegynder
30. maj 2008 - 19:32 Der er 1 løsning

Rettigheder i Win 2008 Server

Hejsa.

Jeg har installeret en w2k8 server med følgende: ISS7, PHP, MySQL og phpMyAdmin. Jeg har sat det hele op ved hjælp af diverse guides fra nettet og det hele ser ud til at fungere efter hensigten.

Meeen...jeg har lidt problemer med mine rettigheder på serveren, som jeg håber i kan hjælpe med.

Jeg har under wwwroot oprettet en mappe der hedder wiki (PHP script) og givet brugeren IUSR_[SERVERNAVN] fuld kontrol over mappen og alt under den. Rettighederne er tilføjet på samme måde som jeg gav brugeren rettigheder til wwwroot mappen.

Jeg har læst utallige how to's på nettet og hver gang hentyder de til at brugeren IUSR_[SERVERNAVN] bare skal have fuld kontrol og så skulle det virke....det fungere altså bare ikke lige her.

Jeg har herunder listet de to fejl jeg får, når jeg prøver at afvikle php scriptet:

Writing C:\inetpub\wwwroot\wiki/data/cache/4/47b30de29a264c3bf6f48377ac6a6953.i failedUnable to save cache file. Hint: disk full; file permissions; safe_mode setting.

Writing C:\inetpub\wwwroot\wiki/data/cache/4/47b30de29a264c3bf6f48377ac6a6953.xhtml failed

For mig ser det ud som den ikke kan skrive til destinationen. Nogen der kan hjælpe mig lidt her?. PFT.
Avatar billede pexus Nybegynder
12. juni 2008 - 10:46 #1
Den var åbenbart for svær for "eksperterne" ;)