Avatar billede nicabra Nybegynder
30. maj 2008 - 16:31 Der er 1 kommentar

Fjernbetjening til styring af PC + Fjernsyn

Hey,

Jeg har netop købt en Medion MD81880 multifjernbetjening i Aldi til 399 kr. Jeg vil gerne at denne kan styre volumen mv på min PC samt fjernsyn, jeg mangler derfor en billig infrared modtager med fjernbetjening, således at jeg kan programmere Medion fjernbetjeningen til PC.
Nogen der kender et sted man kan købe en billig infrarød modtager + fjernbetjening, således at jeg kan slå disse to funktioner sammmen i denne ene fjernbetjening?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
31. maj 2008 - 10:14 #1