Avatar billede 4gnisten Nybegynder
30. maj 2008 - 15:23 Der er 7 kommentarer

Sammentælling af ordrelinier.

Har også behov for at ordrelinier bliver lagt sammen når der faktureres, forstået på den måde, man kan have samme lagervare på flere linier enten med positivt eller negativt fortegn, og der på faktura kun fremgår linien med resultatet :

Giver det mening..
Avatar billede mariaf Juniormester
30. maj 2008 - 20:48 #1
Giver fint mening, men det skal kodes specielt til dig.
Avatar billede 4gnisten Nybegynder
01. juni 2008 - 08:55 #2
Det var jeg næsten klar over. Da vi ikke har nogen fast partner tilknyttet til dette, vil jeg søge efter en.
Avatar billede mariaf Juniormester
01. juni 2008 - 10:24 #3
Alle har en partner tilknyttet, så du kan bare kontakte microsoft og få det oplyst. Hvis du selv vil vælge en partner, så sørg for at du får en certificeret konsulent ud som kan kode. Alternativt få en fast pris.
Avatar billede glconsult Nybegynder
02. juni 2008 - 09:33 #4
Som standard kan det nu tildels lade sig gøre uden at skulle kode noget specielt...
Hvis du på en ordre har flere linjer med samme varenummer og samme pris, kan disse linjer lægges sammen ved at køre kørslen Ordre/Periodisk/Oprydning/Komprimér linjer. Du kan afgrænse på et interval af ordrer samt varenumre m.m.
Hvis du har brug for at gøre det samme på linjer der ikke nødvendigvis har samme pris osv. så skal du have det kodet specielt.
Hvis du ønsker et tilbud på at få ovennævnte kodet, er du velkommen til at kontakte mig.
mvh. Gitte Lützen
www.glconsult.dk
Avatar billede mariaf Juniormester
03. juni 2008 - 08:27 #5
Dejligt med en der har styr på applikationen - den var ny for mig.
Avatar billede 4gnisten Nybegynder
03. juni 2008 - 15:16 #6
Ja den kendte jeg heller ikke, men da jeg gerne vil beholde linierne i systemet, da vi i arkivet/statistikken gerne vil kunne se leveringsdato m.v, er det ikke godt at linierne i ordren bliver lagt sammen. Så det skal kodes, så det kun bliver gjort på rapporten faktura.
Avatar billede mariaf Juniormester
03. juni 2008 - 22:04 #7
Du må ud og finde dig en programmør til opgaven. Få et overslag eller tilbud - det burde ikke tage mere end en time eller to afhængig af detløse.