Avatar billede gudmund_nielsen Nybegynder
30. maj 2008 - 14:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ukendt konto i Windows Vista

Jeg har to ukendte konti i Windows Vista. Hvis jeg f.eks. højreklikker på Computer og vælger fanen sikkerhed optræder der 2 ukendte konti. Der står Ukendt konto (og en masse tal med bindestreg imellm). Gælder generelt på hele systemet når jeg vælger sikkerheds fanen, så optræder de 2 konti. Det skal lige siges at jeg ikke kan se disse 2 konti i hvis jeg går ind i Kontrolpanelet og vælger Brugerkonti her. Så er der kun de konti i systemet som skal være der. Er der nogen der har en ide om hvad det kan være?
Avatar billede smitten1 Nybegynder
30. maj 2008 - 14:57 #1
Det er rettigheder givet til en konto, som ikke længere eksisterer. Da den ikke eksisterer, kan Windows heller ikke finde navnet, og derfor skriver den "sid"-væriden på den gamle konto.
Avatar billede gudmund_nielsen Nybegynder
30. maj 2008 - 15:08 #2
Kan jeg komme af med dem på en eller anden måde?
Avatar billede frand Nybegynder
02. juni 2008 - 13:04 #3
Hvis de irriterer dig, kan de bare fjeres fra ACL'en, som du finder under den der sikkerhedsfane
Avatar billede gudmund_nielsen Nybegynder
02. juni 2008 - 13:14 #4
Jeg har fjernet dem fra alle brugere så det er iorden nu.
Avatar billede gudmund_nielsen Nybegynder
17. november 2008 - 07:52 #5
Lukker spsm.