Avatar billede napalm885 Nybegynder
20. juni 2001 - 20:40 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP!!!!!!!!!!

Ok det hele hænger så\'n sammen at jeg ændrede lidt på fsb hastigheden med prog. cpufsb.
  Jeg brugte en anden pll-dims end jeg plejede da den havde mulighed for at sætte hastigheden til 145.
  Men da jeg satte den til det låste den fuldstændig.
Okay tænkte jeg og bootede og den låste stadig.
Så prøvede jeg i fejlsikret tilstand med samme resultat.
  Det er min fars hjemmeputer og jeg ved ikke hvor glad Arla-foods bliver for at jeg har ændret på bus hastigheden :)
.  Makse du har hjulpet mig før kom nu eksperter i har en løsning jeg ved det.

-- Napalm
Avatar billede caine.dk Nybegynder
20. juni 2001 - 20:42 #1
tag siden af  compen  og find den jumper der siger bios  (et eller andet) måske on/off  eller sådan noget

så skulle den resette din bios hvis at det er et jumper less motherboard

Mvh Caine.dk
Avatar billede caine.dk Nybegynder
20. juni 2001 - 20:44 #2
men når det er et program skal du køre en trinvis bekreftigelse  som sikker opstart af windows og finde der hvor at programmet starter eller slette det fra dos del c:\\katalognavn\\*.*

Mvh Caine.dk
Avatar billede caine.dk Nybegynder
20. juni 2001 - 20:45 #3
så skulle den bare komme med en fejl besked når du starter windows op næste gang
Avatar billede napalm885 Nybegynder
20. juni 2001 - 20:51 #4
Altså på MB\'et er der en lille blå boks med fire switches på der hedder 1234 og så kan man rykke dem ned på off.
Avatar billede caine.dk Nybegynder
20. juni 2001 - 20:54 #5
det er den stor print plade som at der sider inden i computeren
Avatar billede napalm885 Nybegynder
20. juni 2001 - 20:56 #6
ja okay det er mit mobo men der er kun de fire switches der hedder henholdsvis 1,2,3,4 som man rykke ned på off.
  What to do
Avatar billede caine.dk Nybegynder
20. juni 2001 - 21:02 #7
sorry you are on your own
Avatar billede napalm885 Nybegynder
20. juni 2001 - 21:08 #8
Anyone.............
ellers tak for hjælpen caine :)
Avatar billede francke Nybegynder
20. juni 2001 - 21:11 #9
Hvad er det for MoBo??
Avatar billede francke Nybegynder
20. juni 2001 - 21:12 #10
Kan du komme i bios??
Avatar billede napalm885 Nybegynder
20. juni 2001 - 21:12 #11
Et IBM da det er en en ibm-minitower puter
Avatar billede makse Nybegynder
20. juni 2001 - 21:14 #12
Hvad er FSB sat til i bios? (Står den rigtigt)
Prøv som det er foreslået, at slette det program som du har installeret. Tryk F8 ved opstart, og derefter Shift-F5 . Brug \'CD mappenavn\' osv. Og så Del filnavn.ext
Avatar billede francke Nybegynder
20. juni 2001 - 21:14 #13
det står jo ingen steder!!
Avatar billede napalm885 Nybegynder
20. juni 2001 - 21:15 #14
fandt selv ud af det.....
  points går til dem der har gode råd til at tweake puteren til 3mark2001 smid oXo lige jeres score :)

PIII 866@910
128mb pc133
GFddr core 135 memory 347
score 2543 :) er det ikke ok for mit udstyr
Avatar billede napalm885 Nybegynder
20. juni 2001 - 21:17 #15
Jeg gjorde som så makse så caine har fortjent point :).
  Smid alligevel et par råd og jeres score