Avatar billede claxton Nybegynder
29. maj 2008 - 12:11 Der er 2 kommentarer

Proxy Server

På en stationær pc med trådløst net fra modem til usb, med stofa abonnement, modtages følgende pop-up konstant:

PROXY AUTHENTICATION: Your proxy server requires a username and password, contact your network administrator for correct settings and supply your proxy username and password in the connection section of settings.

PC'en kører windows vista og har telia safesurf installeret, dvs. anti-spyware, firewall osv. Den kan logge på stofanet, men der er meget irriterende at der hele tiden popper den nævnte besked op hver gang man foretager sig noget på nettet og endda lige midt på skærmen.

Stofa mener ikke det er deres problem, men et problem i windows. Hvad gør jeg for at få det til at forsvinde og hvad skyldes det ?
Avatar billede darrich Novice
30. maj 2008 - 07:58 #1
Prøv lige og check hvad der står i din browser konfiguration omkring proxy.
Hvis det er Internet Explorer
Funktioner -> Internetindstillinger -> forbindelser -> LAN indstillinger
Hvad er der krydset af/står der under proxy server?
Avatar billede darrich Novice
30. maj 2008 - 07:58 #2
Hvis der er krydset af i brug proxy server til lan så slå det fra.