Avatar billede mascote Nybegynder
29. maj 2008 - 02:45 Der er 6 kommentarer

Fejl under indlæsning af drvjen.dll

Hej eksperter. Når jeg tænder for min computer (xp), så får jeg en fejl hvor det står:

RUNDLL

Fejl under indlæsning af C:\windows\system32\drvjen.dll
Det angivne modul blev ikke fundet.

Hvordan retter jeg fejlen. ?

M.v.h
Mascote
29. maj 2008 - 06:50 #1
Det er en 'snavs' / Virus fil !!!

... for en go' ordens skyld; stik os/mig en HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

Avatar billede mascote Nybegynder
29. maj 2008 - 14:13 #2
kan jeg fjerne virusen med den eller ?
29. maj 2008 - 18:09 #3
... du giver mig bare omtalte logfil tekst - så skal jeg nok fortælle den videre procedure...
Avatar billede mascote Nybegynder
02. juni 2008 - 02:29 #4
skal jeg bare skrive den her ?
02. juni 2008 - 06:37 #5
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm ->

" 7. Der går lige et stykke tid, hvor programmet scanner din maskine igennem for godt og ondt. Når denne scanning er færdig, vil der automatisk blive oprettet et txt. dokument.

Der kommer nu et Notesblok dokument frem på din skærm. Det er en kopi af dette dokument, som vi skal bruge inde i forum, når vi beder dig om at lægge en logfil.

Mens dokumentet er åben, markeres al teksten med tastekombinationen CTRL + A. På billedet herunder kan du kun se et lille udsnit af mit dok.
For at kopiere den markerede tekst bruges tastekombinationen CTRL + C, som ”fastgør” det i udklipsholderen i Windows. Gå så ind i dit spørgsmål, og klik på Svar på emne knappen. Her indsættes det kopierede i det hvide felt med tastekombinationen CTRL + V."

Det er nok lettere end af MANUELT med fingrene skrive samtlige tegn ?*?
Avatar billede mascote Nybegynder
10. juni 2008 - 21:06 #6
Heldigvis kendte jeg en ven som kunne finde ud af det der hijackthis men ellers tak for hjælpen