Avatar billede jepper65 Nybegynder
28. maj 2008 - 22:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

setup did not find any hard disk drives installed

Hej.
Jeg har formateret en af mine venners min bærbare, Medion MD 97900

og får så overstående meddelse når jeg forsøger at installere XP.

jeg har så læst at man normalt kan slå AHCI fra i BIOS'en det ser dog ikke ud til at være en mulighed i denne bios, den hedder Phoenix BIOS.

derudover har jeg så funder ud af at man kan hente nogle drivere som man vidst kan installere, under XP installationen ved at trykke F6.

Problemet er jeg ikke ved hvad det er for nogle drivere jeg skal installere. Harddisken er en Samsung HM080JI - (S1)

jeg har prøvet at søge under sata drivere til Medion MD 97900, men finder intet.

på medion.dk har de en achi driver liggende, er det den der skal installeres?
Avatar billede jepper65 Nybegynder
28. maj 2008 - 22:54 #1
Hvis det er ACHI driveren der skal installeres er problemet dog at det er en exe fil
Avatar billede jepper65 Nybegynder
28. maj 2008 - 22:55 #2
og min ven har forresten INGEN installations cd'er
Avatar billede off-line Nybegynder
29. maj 2008 - 00:12 #3
Ud af de 13 andre spørgsmål, har du kun lukket et eneste, så der er altså 12 åbne.
Det er ikke populært her på E.
Avatar billede jepper65 Nybegynder
29. maj 2008 - 10:20 #5
Hvordan lukker jeg et sp?
Avatar billede jepper65 Nybegynder
06. juni 2008 - 10:58 #7
lukker