Avatar billede **=-newbie-=** Nybegynder
20. juni 2001 - 19:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

et irreterende problem!!!!!!!!

jeg har lieg fået et par smader gode høretelefoner, men jeg kan ikke høre lyd igennen dem og højtalerne på samme tid, det er sku lidt irreterende. Fordi at det var meningen at jeg skulle bruge høretelefoner når jeg spillede spil, og at jeg skulle bruge højtaler når jeg lavede hp og hørte musik. Det startede med at jeg købt de der høretelefoner og tog hjem for at spille cs med dem på. Da jeg så komme hjem ser jeg at der er 3 lydstiks, den ene er til microfonen, de 2 andre er der et par høre telefoner i (i den ene af de 2 er mine højtaler i) ,og stikker jeg mine høretelefoner i den sidste ledige og regner med at de begge kan spille på samme tid, men det kan de ikke og det er lidt irreterende at hele tiden bytte rundt på stikkende. Er der ikke en eller anden der ved hvordan man kan afspille begge ting på en gang: PLZ help man kan ikke spille cs uden høretelefoner.
Avatar billede qzar Nybegynder
20. juni 2001 - 19:35 #1
Ser ikke rigtigt nogen menning i at spille cs med høretelefoner hvis du godt kan høre med musik med højtalere???

-Jonas
Avatar billede jensb Nybegynder
20. juni 2001 - 19:35 #2
du kan få et dobbeltstik, så begge to kan sidde i det samme stik
Avatar billede **=-newbie-=** Nybegynder
20. juni 2001 - 19:41 #3
kan man ikke gøre det endnu nemere end at købe dobbelt stik
Avatar billede Lasse Novice
20. juni 2001 - 19:42 #4
jensb har ret... i lydkortet sidder en switch, der udelukker brug af begge udgange.
Avatar billede **=-newbie-=** Nybegynder
20. juni 2001 - 19:42 #5
DOOOOOOOOOOH når man laver hp samt høre musik, lad være med at være myreknepper det er kun et spørgesmål
Avatar billede **=-newbie-=** Nybegynder
20. juni 2001 - 19:43 #6
det vil så sige at man på ingen måder kan høre højtalerne og høretelefonerne på samme tid
Avatar billede makse Nybegynder
20. juni 2001 - 19:50 #7
Hvad er det for et lydkort og høretelefoner?
Avatar billede Lasse Novice
20. juni 2001 - 22:41 #8
jo, man kan sagtens høre det på samme tid. Du skal bare som jensb har sagt, købe en fordeler.