Avatar billede gregblach Nybegynder
28. maj 2008 - 15:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fejl på forbindelse VMRCplus og MS Virtual Server 2005 R2.

Jeg har installeret en maskine med Windows Server 2003 R2 (SRV01). På maskinen har jeg installeret en Microsoft Virtual Server 2005 R2, og har på denne installeret en enkelt virtuel Windows Server 2003 R2 (VIRTSRV01). Begge maskiner er joinet på domænet.

Jeg kan logge på den virtuelle maskine via web interface - det er testet på flere forskellige maskiner, og det kører fint. Tilgengæld kan jeg ikke få forbindelse via VMRCplus, jeg får hele tiden fejl, som fx:

'The RPC server is unavailable' og 'The Virtual Server on SRV01 does not exist or is unavailable or you may not have sufficient permissions to connect to Virtual Server'.

Den konto jeg arbejder med er domæne administrator, så det KAN IKKE være et rettighedsproblem.

Nogle gode idder??

/G
Avatar billede gregblach Nybegynder
30. maj 2008 - 07:24 #1
Hvad så Experter?? Ingen der kan hjælpe mig lidt her?? ;o)
Avatar billede gregblach Nybegynder
15. juli 2008 - 13:26 #2
s