Avatar billede optical Nybegynder
27. maj 2008 - 20:10 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Eee PC

Asus Eee PC 900, hvor købes den henne i Danmark. Forventede lidt Asus bare solgte den fra deres hjemmeside, men neeeej. Har checket edbpriser og har kun fundet de gamle 4gb versioner, hm. Anyone?
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2008 - 20:42 #1
Jeg har lige haft forespurgt prc data om det og forventet lancering er i august:

"Vi regner med at få den på lager tidligst august måned ( dette er også lancerings dato/tidspunkt)"
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
27. maj 2008 - 21:02 #2
Jeg har ventet på den siden 27/4, hvor min datter skulle have haft den i konf. gave
Men bedre sent end aldrig
Avatar billede komputerdk Mester
27. maj 2008 - 21:20 #3
i slutningen af juli er nok meget realistisk (ifølge Asus).. der kommer forhåbentlig en del andre alternativer til den tid (HP 2113, Via Nanobook mfl)
Avatar billede over-load Nybegynder
27. maj 2008 - 22:16 #4
aha! troede sgu det var kommet! Hm, nå jaja. Så må jeg jo vente ligesom alle jer andre ;)
Avatar billede over-load Nybegynder
27. maj 2008 - 22:19 #5
På Asus's hjemmeside synes jeg da ikke det lyder somom det er et upcoming product? Kan man bestille den fra udlandet e.lign.?
Avatar billede komputerdk Mester
28. maj 2008 - 06:11 #6
Eee er kommet i udlandet, men er ikke tilpasset de nordiske lande endnu (æ,ø,å - dansk sprog etc). Asus har simpelthen for meget succes i udlandet til at man kan følge med. Men man kan godt bestille dem i udlandet.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
28. maj 2008 - 10:51 #7
Jeg fik en besked på (medio april) at der i Tyskland solgtes 12,000 stk. af dem om dagen da det var højest, og de er jo en del mennesker i Das Vaterland.
Avatar billede optical Nybegynder
28. maj 2008 - 14:07 #8
ah! øvbøv -.- tak for svarene;)
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2008 - 19:58 #9
Tak for point, jeg glæder mig til den kommer så den kan blive nærstuderet :-)
Avatar billede komputerdk Mester
29. maj 2008 - 05:39 #10
glæd dig - har haft æren at få 4g testet i en uges tid :) - men 900eren vil jeg mene er langt bedre (bedre specs og især skærmen.. 800x480 er småt)..