Avatar billede fld Nybegynder
26. maj 2008 - 23:17 Der er 10 kommentarer

Indlæse anden font-type

Er der en måde at indlæse en font type som ligger på serven og erstatte den med f.eks. verdana, jeg syntes at ha set det en sted?
Avatar billede keysersoze Guru
26. maj 2008 - 23:33 #1
billeder, flash - eller den oldgamle og ikke særlig kompatible WEFT III.
Avatar billede fld Nybegynder
27. maj 2008 - 00:10 #2
Nej..... jeg syntes at ha set noget javascript, navnet var noget i stil med "query" eller noget, men jeg kan bare ikke finde det igen
Avatar billede w13 Novice
27. maj 2008 - 09:19 #3
Det er jeg aldrig stødt på, tror jeg. Støtter op om Keysersozes forslag.
Avatar billede keysersoze Guru
27. maj 2008 - 10:09 #4
javascript fungerer kun på klient-niveau, så hvis det kunne hente en font fra serveren ville det godt nok overraske mig.
Avatar billede olebole Juniormester
27. maj 2008 - 21:04 #5
<ole>

Der eksisterer et for tiden vældig hyped (og efter min mening dårligt) JS-library, som hedder jQuery. Det kan dog ikke noget i retning af det, du ønsker - og det er der heller ikke andet, der kan. Det eneste WWW har set i dén retning er WEFT, som keysersoze nævner ... og det kan ikke anbefales

/mvh
</bole>
Avatar billede fld Nybegynder
27. maj 2008 - 22:17 #6
Avatar billede keysersoze Guru
27. maj 2008 - 22:55 #7
der er ret mange fonttyper at vælge imellem - hvilken nærmere tænker du på?
Avatar billede fld Nybegynder
27. maj 2008 - 23:04 #8
Prøv at deaktivere javascript
Avatar billede keysersoze Guru
27. maj 2008 - 23:52 #9
sIFR - prøv at slå flash fra og du vil få samme effekt som at slå js fra.
Avatar billede keysersoze Guru
25. juni 2008 - 10:17 #10
lukketid?