Avatar billede divxx Nybegynder
26. maj 2008 - 20:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ny bærbar

Hej.

Min lillebror står og skal have en bærbar.
Han skal bare bruge den til at "chatte" og sådan noget.
Han er ikke typen der spiller alle mulige spil. Kun lige CS 1.6.
Men mit spørgsmål er: Er denne pc god nok til CS uden det hakker?
(den er vel god nok til bare at surfe rundt)

Det handler om den øvertese pc: http://fcomputer.dk/?show=menu&menuid=1414
Avatar billede sleeper Nybegynder
27. maj 2008 - 07:59 #1
En Celeron 1,86 MHz er desværre næsten ikke stor nok til at trække Vista uden at det hakker.
Udover det, skal du have 2 gb ram, en er for lidt.

Jeg tvivler på at den kan køre CS i ordentlig kvalitet
Avatar billede divxx Nybegynder
27. maj 2008 - 16:11 #2
Okay :(.

Kan du muligvis hjælpe med at finde en, som kan klare det han skal bruge den til.
Det er jo ikke de store krav, men den skal dog heller ikke hakke :P

Han har 4000kr.
Avatar billede sleeper Nybegynder
27. maj 2008 - 21:21 #3
Med et budget på 4000,- bliver det desværre ikke godt, 5000,- ville hjælpe meget.

Men.

http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=1918
Denne pc, er med en C2D (Core 2 Duo) processor, som er det bedste man kan få lige pt til fornuftige penge, der er også kun 1 gb ram i denne, men der kan man senere hen, udvide dette til 2 gb
Avatar billede divxx Nybegynder
27. maj 2008 - 21:41 #4
Den skal som sagt ikke bruges som den store spille maskine, men dog spil som CS 1.6.
Når det er en Core 2 duo 1.66 kan man så ikke det svarer til en slags 3.3?
tænkte også på graffikkortet, er det godt/ godt nok?
Avatar billede sleeper Nybegynder
28. maj 2008 - 08:20 #5
Nej du kan ikke helt forvente at den kører 3,3 jeg tror det ligger imellem 2,4 og 2,8 ca... jeg ved det ikke præsic.

Jeg ved blot, at jeg har en Vista computer med en Celeron 1,86 og det kører ikke ret godt...
Avatar billede divxx Nybegynder
28. maj 2008 - 13:51 #6
Okay så :P

Hvad med graffikkortet?
Avatar billede sleeper Nybegynder
28. maj 2008 - 14:02 #7
begge disse pcer har delt grafikkort, jeg tror dog at den acer er en smule bedre, men den bedre processor i Fujitsuen opvejer dette
Avatar billede divxx Nybegynder
28. maj 2008 - 15:26 #8
Okay tror det bliver den Fujitsu-siemens så :P

- Tak for hjælpen.

Læg lige et svar :)
Avatar billede sleeper Nybegynder
28. maj 2008 - 17:01 #9
velbekomme