Avatar billede jmc Nybegynder
25. maj 2008 - 23:49 Der er 3 kommentarer

hvem udbyder : Hent navn og adresser fra din teleudbyder

Udfyldning af formular ved indtastning af TLF. nummer og Hent navn og adresser fra din teleudbyder. Hvem udbyder denne service?
Avatar billede egmose Novice
26. maj 2008 - 00:03 #1
Kun et gæt, men krak?
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2008 - 07:36 #2
Jeg tror han mener en service der selv henter navn adresse udfra et telefonnummer og så selv udfylder en given form. Tror ikke der er noget til de danske udbyder som krak eller degulesider, men lidt scripting skulle vel kunne klare problemet.
Avatar billede jmc Nybegynder
27. maj 2008 - 09:38 #3
har lige sendt en mail til TDC afventer svar fra dem.