Avatar billede mira96ac Praktikant
23. maj 2008 - 21:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tastatur - LOgitech Dinovo Edge

Hej

Jeg har lige købt ovenstående lækre tastatur, men har et lille problem.

1. Der er en genvejsknap til standby, luk computeren, osv. - men hvorfor ikke slumre ?

2. Når jeg bruger denne knap går pc'en fint i standby når tastaturet står på bordet, men står det i opladeren går computeren i standby og starter så op igen med det samme ?

(jeg bruger Vista)

Kan nogle hjælpe med forklaring på dette ?
Avatar billede mira96ac Praktikant
24. marts 2009 - 16:50 #1
Lukker igen
Avatar billede bjorn-se Nybegynder
04. april 2009 - 15:44 #2
Jeg prøver lige at svare lidt hurtigt på dine spørgsmål

1.)Det plejer at hvære en mån taste på alle logitech tastaturer. denne skal altså få computeren i slumre eller stand by. Jeg tror du har misforstået dette her med slumre og standby.

2.) Dette lyder sandsynligt da tatstaturen er igang med at lade op. den har simpelthen ikke tid med at gøre noget andet.

Håber det giver lidt svar på dine spørgsmål.