Avatar billede dpp83 Nybegynder
23. maj 2008 - 12:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Opgardering fra Office XP til 2003 via Group policy

Hej,

Jg skal opgardere x antal maskiner fra Office XP til 2003 via GP.

Har downloadet ORK og brugt Custom installation wizard til at lave en .mst fil med de settings jeg gerne vil have.

Visse af mine brugere oplever dog, efter opdateringen, at deres mailarkiv, ekstra mailbokse og offline settings ikke er som de var i XP - altså settings der ikke bliver migreret. Andre settings såsom delegates bliver fint overført.

Spørgsmål: Hvordan sikrer jeg, at alle mine brugeres settings bliver migreret fra XP til 2003?

Jeg har sat fluebenet "Migrate user settings" i .mst filen.

Nogle ideer?

Mvh,
David
Avatar billede dpp83 Nybegynder
23. maj 2008 - 12:44 #1
Ekstra information:
Send/recieve settings bliver heller ikke overført. På trods af at de både var sat i Office XP og i .mst filen.
Avatar billede dpp83 Nybegynder
23. juli 2008 - 15:30 #2
tu