Avatar billede ice_man Nybegynder
22. maj 2008 - 10:37 Der er 3 kommentarer

Kopiering af aftaler i outlook

Hej

Vi har en fælles kalender i outlook hvor vi skriver vagter ind. Jeg ønsker at kunne kopiere alle de aftaler over i min personlige kalender så jeg kan synke din med min mobil. Det er en exchange server som er server.
Jeg kan godt kopiere en enkelt aftale af gangen men ønsker at kopiere alle på en gang.

ER der en måde at jeg kan kopiere alle aftaler på en gang?
Avatar billede ice_man Nybegynder
22. maj 2008 - 10:38 #1
*Så jeg kan synkronisere de aftaler med min mobil.*
Avatar billede jumario Nybegynder
22. maj 2008 - 11:31 #2
kan du ikke tage en backup af fælleskalenderen ned i en .pst fil og derefter importere denne fil i din egen kalender?
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. marts 2009 - 21:25 #3
?