Avatar billede uffesteenberg Novice
21. maj 2008 - 22:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Photoshop: Gemme ændriger hurtigere

Når jeg har redigeret billeder i Photoshop Elements 6 skal jeg klikke fler gange og bekræfte valget, før billedet gemmes på ny:

-Save changes to XXXX before closing?
-Dernæst en dialogboks med mappe og navn for filen
-Dernæst en dialogboks, der siger filen allerede eksisterer, og
om jeg vil erstatte den med den nye
-Dernæst en boks med jpeg-options, kvalitet osv.

Kan jeg ikke få programmet til at springe nogen af dem over, f.eks. med faste indstillinger eller noget? Det er sgu træls at skulle gennem alt der, hvis man redigerer mange billeder ad gangen..
Avatar billede uffesteenberg Novice
21. maj 2008 - 22:30 #1
..og ps: Kan jeg få Photoshop til altid at vise billederne i en størrelse tilpasset skærmen ("fit on scren")???
Avatar billede uffesteenberg Novice
24. juli 2008 - 13:48 #2
Lukker