Avatar billede vinc Nybegynder
20. juni 2001 - 15:40 Der er 7 kommentarer

MSGRSVR.EXE

Hver gang jeg vil slukke min pc lukker den ned men inden windows er helt nede skriver den 2 fejl meddelelser om at msgrsv.exe har lavet en fejl og derfor vil blive lukket. Så skal jeg trykke på luk, også lukker den hele svinet ned..
Problemet har stået på lige siden jeg installerede windows 98 v.1
Avatar billede teqno Nybegynder
20. juni 2001 - 15:55 #1
Hvorfor bruger du også Windows 98 v.1 ??? v. 2 er meget meget bedre... Måske skulle du få fat i det istedet..

-Teqno
Avatar billede teqno Nybegynder
20. juni 2001 - 16:09 #2

Du kan også prøve at lave en sikkerhedskopi af filen og slette den originale....

-Teqno
Avatar billede vinc Nybegynder
20. juni 2001 - 20:29 #3
HVIS DER ER NOGEN DER KAN SENDE EN msgsvr.exe FIL DER VIRKER SÅ SIG TIL. SEND DEN TIL vinc@mailme.dk

- Vinc
Avatar billede makse Nybegynder
20. juni 2001 - 20:34 #4
Prøv Start - Kør > SFC.EXE (System File Checker)
Avatar billede teqno Nybegynder
21. juni 2001 - 09:11 #5
vinc--> Jeg tror ikke at filen er nødvendig for jeg kan overhovedet ikke finde den på min com.... så jeg tror ik det skader hvis du sletter den... men lav lige en sikkerhedskopi først :)

-Teqno
Avatar billede mrrghamselv Nybegynder
21. juni 2001 - 20:11 #6
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
23. august 2001 - 15:06 #7