Avatar billede trold Nybegynder
21. maj 2008 - 13:32 Der er 8 kommentarer

Indiana Jones - Uhyggelig Musik

Vi sidder lige og diskuterer Indiana Jones.

I en af filmene skal han ofres inde i et tempel, der spilles der noget uhyggelig musik, som siden er blevet brugt i et utal af programmer, hvergang der sker noget uhyggeligt.

De de de de Bom de de de de bom

Musikken bliver hurtigere og hurtigere og Der synges i kor noget "uhyggeligt"

Er der nogen der kender titlen på dette stykke musik, samt hviklken af filmene det bliver spillet.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
21. maj 2008 - 15:49 #1
Kan du finde en video på youtube, hvor man kan høre musikken i den scene?
Måske kender jeg musikken hvis jeg lige hører det:P
Avatar billede noerbo Nybegynder
21. maj 2008 - 17:32 #2
Det er i temple of doom.

Mener også det er John Williams, der har lavet scoret til den.
Avatar billede hojben Novice
21. maj 2008 - 17:32 #3
måske dette site kan hjælpe dig http://www.imdb.com/find?s=all&q=indiana%20jones

Ellers kan IMDB http://www.imdb.com/find?s=all&q=indiana%20jones sikkert hjælpe dig.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. maj 2008 - 20:19 #4
1. Anything Goes
2. Fast Streets of Shanghai
3. Nocturnal Activities
4. Short Round's Theme
5. Children in Chains
6. Slalom on MT. Humol
7. Temple of Doom
8. Bug Tunnel and Death Trap
9. Slave Children's Crusade
10. Mine Car Chase
11. Finale and End Credits

Så er det bare med hvilken en af dem det er....
Avatar billede torotune Nybegynder
22. maj 2008 - 07:18 #5
Det er nr. 7 på soundtracket, den der hedder Temple of Doom.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. maj 2008 - 09:39 #6
Nej det er det ikke :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. maj 2008 - 09:40 #7
Det er Indiana Jones musikken ;)
Avatar billede torotune Nybegynder
27. maj 2008 - 00:24 #8
Ahh.. Indiana Jones-musikken/temaet er sg'æ så uhyggelig igen.. =)