Avatar billede lehank Nybegynder
21. maj 2008 - 13:09 Der er 2 kommentarer

Udtræk / Varer uden forbrug

Hej

Jeg skal have en liste over de varer som ikke har været i brug, afgang og tilgang, siden en vis dato. F. eks. efter 01-01-2007. Er det ikke en standard rapport?

Har prøvet at sortere direkte på lagerposteringerne med en sorterings streng uden held.

Allan Knudsen
Avatar billede scarface335 Nybegynder
31. juli 2008 - 14:27 #1
Du kan lave et Job der skriver dem ud til info loggen, den kan du derefter printe, hvis du kan skrive x++ og har adgang til AOT.
Avatar billede wilco Nybegynder
24. november 2009 - 20:23 #2
For at svare dig.

Nej det er ikke umidlbart en std. rapport.

Du kan joine inventTable og inventTrans og checke på inventTrans.TransDate for at checke om der har været nogen poster og så skrive ud.

Jeg vil tro dette virker.

while select inventTable notExists Join inventTrans
  where inventTable.itemid == inventTrans.itemID
    && inventTrans.Transdate > 01/01/2007

wilco